Correnspondentie n.a.v. bestelde sneakers

Beste Shannam,

Bedankt voor uw mail en onze excuses voor de late reactie.

We zijn op de hoogte gesteld dat uw bestelling tijdens het transport verloren is gegaan. Het spijt me zeer u dit mee te moeten delen.

Ter compensatie van dit ongemak willen wij u een kortingscode t.w.v. €15 aanbieden, te gebruiken in onze webwinkel:

https://nl.nfornicole.com/

Uw kortingscode is: NBN-38-3C325F12

De kortingscode is geldig tot één maand na verzending van deze e-mail, bij bestellingen vanaf € 50,- en niet geldig in combinatie met andere kortingscodes.

Tevens sturen wij u graag meteen een nieuw pakketje op onze eigen kosten, als u daarmee akkoord gaat. Laat het ons a.u.b. weten in uw antwoord en we zullen het meteen regelen.

Kunt u alstublieft uw huisadres en telefoonnummer bevestigen om er zeker van te zijn dat we de juiste informatie hebben?

Ik kijk uit naar uw antwoord.


Met vriendelijke groet, Y
Emma
Customer Support
{#HS:1220228151-291954#} 
On Thu, Jul 9, 2020 at 4:41 PM CEST, Shabnam Theunissen <shabthe@msn.com> wrote:Heb gisteren sneakers besteld en betaald. Krijg ik nog een track en trace code van mijn bestelling?Met vr groet, shabbat theunussen

Mijn antwoord:

Steek het pakketje in je leugenachtige reet. Hoe durven jullie mensen zo te belazeren voor eigen gewin ?

3 gedachten over “Correnspondentie n.a.v. bestelde sneakers

  1. Wauw!!!!!! Krachtige taal dat antwoord , denk echter dat gewenst resultaat er niet zal komen ?. Misschien beter om te melden bij Radar, De Monitor, of Meldpunt. Deze programma’s doen onderzoek en maken melding van niet betrouwbare bedrijven. Is gelijk het publiek geïnformeerd.

  2. Dank je voor de tip, Annie. Wel is te zien op internet dat de frauduleuze praktijken van deze jongens al bekend zijn. Maar wat ik ook zie is dat ze werken vanuit verschillende websites om hun producten te verkopen met verschillende producten en benamingen. Zo raakt de klant alsnog het spoor bijster. Het is m.i. wel verstandig voor iedereen om voordat je iets bestelt eerst te kijken hoe de onderneming waar je bestelt bekend staat. Als ik dat gedaan had voordat ik de sneakers bestelde en betaalde, dan had ik wel geweten dat het foute boel was. Gelukkig was het geen groot bedrag en heb ik er wat van geleerd.
    En de krachtige taal had ik even nodig om ze in te peperen dat ik niet zo gek ben om voor de tweede keer in hun val te lopen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *